Батьківська сторінка

                      Вітаємо Вас на сторінці для батьків



            Це корисно знати
    Мовний танець, або Як розмовляти з дитиною, щоб вона стала успішною?


Як часто ви розмовляєте з дитиною? Про що говорите? Проста ваша мова чи складна? Виявляється, від цього багато в чому залежить, яких успіхів дитина досягне в майбутньому.

Усі ми розмовляємо зі своїми дітьми. Питання в тому, про що і як. Відомі дитячі психологи Бетті Харт (Betty Hart) і Тодд Ріслі (Todd R. Risley) свого часу виділили два типи спілкування батьків з дітьми.
Відкриття Харт і Ріслі започаткували безліч нових досліджень у цій сфері. Так, у 2006 році група американських психологів поставила експеримент, у якому матері повинні були обговорювати з дітьми різні події. При цьому мали ставити дітям запитання так, щоб сфокусувати увагу на певних деталях події (наприклад, «Що ми робили в гостях у бабусі?»). Як виявилося, після таких обговорень діти краще пам’ятали події і до того ж використовували більше стратегій запам’ятовування.
Не менш важливо для дитини, коли батьки відкрито розповідають про свої бажання та вподобання. У цьому разі, як свідчить недавнє дослідження, навіть у маленьких дітей розвивається здатність бачити ситуацію очима іншої людини. А це надзвичайно важливий чинник для розвитку соціальної компетентності.

Крім того, щоденні розмови і неформальна взаємодія батьків з дитиною встановлюють і підсилюють їхній емоційний зв’язок, що, своєю чергою, допомагає дитині краще сприймати, поважати і засвоювати цінності, якими керуються старші.
Здатність батьків тонко відчувати і відгукуватися на потреби дитини теж дуже важлива. Як показало дослідження, проведене в 2014 році групою американських психологів, якщо мати була чуйною до малюка, то згодом він був успішнішим у навчанні, а його соціальна компетентність була вищою, ніж у дітей, позбавлених такої пильної уваги.
Також, за деякими дослідженням, теплі стосунки з батьками допомагають дитині виробляти навички, що згодом знадобляться їй уже на роботі. Це, наприклад, уміння ефективно взаємодіяти з людьми та вирішувати конфлікти, а, крім того, впевненість у собі, що дає змогу людині бути гнучкою у побудові своєї кар’єри, не боятися пробувати нові варіанти й усвідомлено змінювати сферу діяльності.
За матеріалами MyFORMAT





На данном изображении может находиться: текст
Дякую всім батькам і учням 2-Б класу, які долучилися до благодійного марафону " Разом за життя".
                            До уваги батьків!!!Світлина від Лариси Мякотіної.
                         
                             Батькам на замітку.
                    ПРАВИЛО «ТРЬОХ ХВИЛИН»
Виявляється, є таке важливе і надзвичайно просте правило - правило "трьох хвилин". 
Воно працює, як для подружжя, так і для дітей. Коли батьки в сім'ї починають виконувати це правило, то помічають, що воно дуже багато змінює в стосунках на краще.

Правило "перших трьох хвилин" полягає в тому, щоб завжди зустрічати дитину з такою величезною радістю, як ніби зустрічаєте друга, якого не бачили вже багато-багато років. І не важливо, ви повернулися з магазину, в який вибігали за хлібом або прийшли додому з роботи. Зазвичай все, чим з вами хоче поділитися дитина, вона "видає" в перші хвилини зустрічі, саме в цьому полягає важливість не упустити цей час.

Ви відразу помітите тих батьків, які інтуїтивно виконують правило "перших трьох хвилин". Наприклад, забираючи дитину зі школи, вони завжди присідають на рівень її очей, обіймають при зустрічі і кажуть, що скучили за нею. У той час, як інші батьки просто беруть дитину за руку, кажуть "пішли", розмовляючи при цьому по телефону.

Приходячи з роботи, відразу звертайте всю увагу на дитину. Ви маєте кілька хвилин для того, щоб сісти поруч біля неї, розпитати про її день і вислухати. Потім вже підете вечеряти і дивитися новини.

ВАЖЛИВО НЕ КІЛЬКІСТЬ ЧАСУ, А ЕМОЦІЙНА БЛИЗЬКІСТЬ!
Іноді кілька хвилин душевної бесіди означають для малюка набагато більше, ніж цілий день, проведений з вами разом. Те, що ми весь час забігані, тривожні і стурбовані, точно не зробить наших дітей щасливішими, навіть якщо ми вважаємо, що робимо це заради них і їх благополуччя.
Для батьків і дітей вираз "час проведений разом" має різне значення.
Для дорослих досить, щоб діти просто перебували поруч з ними, коли вони роблять щось вдома або йдуть в магазин.
А ось для дітей поняття "час разом" - це дивитися очі-в-очі, коли батьки сідають поруч, відкладають мобільні телефони, виключають думки про сотні своїх проблем і зовсім не відволікаються на сторонні справи. Дитина ніколи не довіриться, якщо відчуває, що в пріоритеті у батьків в момент спілкування є щось важливіше, ніж вона.
Звичайно, не завжди у батьків є час на спільну гру з дітьми, але в такі хвилини робіть тільки те, що хоче дитина. Не треба пропонувати їй ваші варіанти вільного часу. Час швидкоплинний, і ви не встигнете отямитися, як ваші сини і дочки подорослішають, тому не втрачайте часу і починайте будувати довірливі відносини з ними вже зараз.
Нехай правило "трьох хвилин" вам в цьому стане в нагоді.

07 лютого 17.00 в кабінеті №7 відбудуться

 батьківські збори. 
                                                              
З повагою Алла Миколаївна


Нет описания фото.

Нет описания фото.


Нет описания фото.

Семейный портрет с палец вверх — стоковое фото

Памятайте, що дитина – дзеркало життя своїх батьків. Зробіть все, щоб дитинство і майбутнє ваших дітей було прекрасним. Не забувайте, що тільки «покращуючи» себе можна допомогти дитині. Вдосконалюйтесь разом із дітьми, використовуйте шанс, наданий життям.

На данном изображении может находиться: растение

Шановні батьки, дорогі діти, вітаю Вас зі святом!

Поради батькам на зимові канікули

Зимові канікули завжди асоціюються в дітей не лише з відпочинком, а й з новорічними святами, веселощами, подарунками. У цей період багато школярів їздять на екскурсії, подорожують з батьками чи відправляються до бабусі з дідусем. Це все дуже подобається дітлахам. Але батькам, що піклуються про своїх дітей, не слід забувати про дотримання режимних моментів під час канікул. Режим має бути у всьому: в харчуванні, нічному сні, часу для відпочинку та додаткових занять в секціях та гуртках тощо.
Відсутність режиму може призвести до перевтоми дитини, і, як наслідок, дитина вийде після канікул виснаженою та байдужою до навчання. Не варто чекати ознак перевтоми, а треба правильно спланувати навчання й дозвілля школяра, виробити режим. Тоді ваша дитина з легкістю подолає всі навантаження найважчого періоду в навчальному році.
Ознайомтесь, будь ласка, з наступними рекомендаціями.
1. Обираючи додаткові заняття, зупиніться на репетиторстві з однієї дисципліни та одній спортивній секції. Цього буде достатньо, адже навчити дитину всього й одразу неможливо. Крім того, дослухайтеся до бажань школяра: якщо гурток не викликає захоплення, нічого з того не вийде. Тому одразу обирайте те, що його зацікавить.
2. Разом із дитиною одразу після зимових канікул складіть розклад на нове півріччя, візьміть з неї обіцянку дотримуватися його. Обов’язково передбачте в графіку час на відпочинок і прогулянки на свіжому повітрі, а також дозвілля, коли школяр зможе зайнятися тим, чим захоче.
3. Плануйте тиждень так, щоб субота і неділя були насправді днями відпочинку. Тому не переобтяжуйте дні, вільні від занять, корисним дозвіллям , наприклад, походами у театри, на виставки, екскурсії тощо. Адже футбол і хлопчачі забави у дворі, а також дівчачі посиденьки – не менш важливі для повноцінного розвитку вашої дитини. Спілкування з друзями – значущий елемент соціальної адаптації школяра. Тому не варто постійно акцентувати увагу на тому, що це марно витрачений час, адже дитина почуватиметься винною, бо була з друзями. Просто всього має бути в міру.
4. Чітко дотримуйтеся розкладу засинання й прокидання. Перші дня після канікул дитині буде важко вставати зранку, а ввечері вам не просто буде вмовити її піти спати раніше. Але за кілька тижнів організм звикне до графіка, тож ранкові пробудження не будуть такими болісними для дитини. Аби школяр не перевтомлювався, лікарі рекомендують десятигодинний сон.
5. Заняття за шкільною програмою – це найважливіше. Саме на них варто «кидати основні сили». А додаткові нехай лишаються на ваш розсуд. Можливо, варто на деякий час відмовитися від репетитора, а повернутися до нього навесні.
6.Серйозно підійдіть до раціону школяра. В антистресовому меню повинно бути багато фруктів і овочів – не менш як 300 грамів на день. Як альтернативу запропонуйте свіжі соки. Не забувайте про м’ясо і рибу, які забезпечать дитину білками, стимулюватимуть роботу мозку. Альтернативою рибі можуть бути морепродукти. Також не нехтуйте молочними продуктами та цільнозерновими кашами. А ось здобну випічку варто обмежувати, аби не перевантажувати печінку. Для дітей, які занадто швидко збуджуються й погано засинають, рекомендується вживати заспокійливі чаї, які містять ромашку, м’яту, мелісу.
Дотримання цих рекомендацій сприятиме профілактиці перевтоми дитини. Тож, вона повернеться з канікул бадьорою, активною та матиме сили на здобуття нових знань.
Гарних вам свят!

Хай Новий рік у вишиванці
Розбудить Вас щасливо вранці,
І принесе у Вашу хату –
Утіхи й радості багато.
Розбудить приспані надії,
Зерном і щастям Вас засіє,
Зігріє миром і любов’ю
І подарує Вам здоров’я!


Як провести зимові канікули - 5 порад психолога   









Фахівець дає кілька порад, як з користю провести канікули.
1. Приділяйте дітям більше уваги










Намагайтеся за цей час надолужити втрачене протягом попередніх місяців навчання у школі чи дитсадку. Спілкуйтеся з дитиною, разом грайтеся або читайте. Це вас згуртує.
2. Разом відпочивайте
Новорічні та різдвяні свята - час, коли нудьгувати нема коли. У парках і на площах міст безліч ярмарків і традиційних гулянь. Відвідайте такі урочистості разом з дитиною. Без вражень не залишиться ніхто.
3. Грайте у зимові ігри










 
Діти люблять зимові види спорту. Лижі, ковзани чи санчата - гарна нагода весело провести час. Крім того, можна зліпити снігову бабу чи пограти у сніжки.
4. Навчіть учитися і допомагати
Дітям варто пояснювати, що навчання - це не тільки заняття в школі. Власним прикладом слід показати, що вчитися потрібно завжди. Але варто пам'ятати, що навчання під час канікул не можна нав'язувати. Воно має бути легким і бажаним. До прикладу, можна пограти у "міста" і в такий спосіб розширити знання дитини з географії. Спільне прибирання у домі чи готування на кухні навчить дитину дисципліні.
5. Дозвольте заборонене










Зимові свята - час казки та здійснення дитячих мрій. Якщо протягом року ви забороняли дитині їсти солодощі чи іншу "нездорову" їжу, намагалися вкласти її спати о 22:00 чи не дозволяли грати в комп'ютерні ігри більш як 40 хв - дозвольте. Покажіть дитині, що заборона нестрашна.
На данном изображении может находиться: 1 человек




На данном изображении может находиться: 2 человека, люди улыбаются
Шановні батьки!
Щиро вітаю Вас із Днем Святого Миколая. Сердечно бажаю Вам здоров’я, добра, радості та великої духовної благодаті. Щастя, добра та злагоди Вам і вашій родині!
Запрошуємо Вас на свято, яке відбудеться 19 грудня о 13.30.
                                                                   З повагою ваша вчителька.
Допоможіть дитині полюбити читати
Рекомендації батькам
Дитина розпочинає своє знайомство зі світом у колі своєї родини. І звісно, батьки посідають головне місце у вихованні та формуванні ціннісних орієнтацій, світогляду, знайомлять з нормами поведінки, трудовими навичками.
Тож, шановні батьки, саме від вас залежить формування читацьких інтересів та культури читання вашої дитини. А для цього:
1.  Як тільки ваша дитина навчиться читати, познайомте її з першою книжкою для самостійного читання.
2.  Поцікавтесь, чи зрозуміла дитина прочитане.
3.  Обговорить з нею книжечку.
4.  При обговорені прочитаного не наполягайте на своїй думці.
5.  Поясніть незнайомі слова і розкажіть про словники.
6.  Контролюйте тематику читання.
7.  Коли радите дитині прочитати якусь книгу, то знайдіть час прочитати її самим.
8. 
Вчить дитину бережливого ставлення до книги, як до безцінного скарбу.
9.  Створіть власну бібліотеку.



Обдарована дитина

Під обдарованістю дитини розуміють вищу, ніж у її однолітків, спроможність до навчання і більш виражені творчі прояви, здатність до видатних досягнень у будь-якій соціально значущій сфері людської діяльності.
Види та особливості обдарованості.
Інтелектуальна – вид обдарованості, який забезпечує швидке оволодіння основними поняттями, запам’ятовування та зберігання інформації. У дитини відзначається гострота мислення, спроможність практичного застосування знань, високий розвиток пізнавальних мотивів.
Академічна – вид обдарованості, який проявляється в успішності вивчення окремих навчальних предметів. Ця обдарованість є більш частковою, вибірковою.
Творча – це особливий вид обдарованості, який породжується або здатністю продукувати, висувати нові ідеї, винаходи, або здатністю блискуче виконувати, використовувати те, що вже створено, відзначається високий показник оригінальності, гнучкості та швидкості мислення.
Лідерська (соціальна) – виняткова здібність встановлювати зрілі конструктивні взаємини з іншими людьми, тобто здатність розуміти, ладнати з іншими, співчувати. Такі діти відзначаються акуратністю в зовнішньому вигляді, зайнятістю в різних заходах і позитивним внеском в них.
Художня – вид обдарованості, яка забезпечує високі досягнення в галузі художньої творчості і виконавської майстерності в музиці, живопису, літературі, акторському мистецтві, виявлення зацікавленості до візуальної інформації, розвиток випереджувальних умінь.
Психомоторна – вид обдарованості, у якій виявляється зацікавленість до діяльності, яка вимагає точної моторики; володіння гарною зорово-моторною координацією; цікавість до руху (біг, стрибки, лазіння); наявність широкого діапазону руху; гарне утримання рівноваги при виконанні рухових вправ; високий рівень основних рухових навичок; володіння винятковою фізичною силою.
В роботі з обдарованими дітьми є певні особливості.
Поради вчителям щодо роботи з обдарованими дітьми.
- Допомагайте обдарованим дітям виробити адекватну самооцінку.
- Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.
- Дотримуйтеся порядку й дисципліни. Обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки.
- Скеровуйте енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь.
- У роботі з обдарованими дітьми використовуйте дослідницький метод, це активізує їхню роботу.
- Розвивайте здібності дітей, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.
- Привчайте обдарованих дітей працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до соціальних умов.
- Тісно співпрацюйте з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.
Поради батькам щодо розвитку обдарованої дитини
- Відповідайте на запитання дитини якомога більш терпляче і чесно. Серйозні запитання дитини сприймайте серйозно.
- Відведіть дитині куточок у кімнаті, що призначений винятково для творчих занять.
- Демонструйте дитині, що ви любите її такою, якою вона є, а не за її досягнення. Надавайте, дитині можливість виявляти турботу.
- Допомагайте дитині будувати її плани та приймати рішення.
- Привчайте дитину самостійно мислити.
- Регулярно читайте дитині чи разом з нею.
- Пробуджуйте уяву та фантазію дитини.
- Уважно ставтеся до потреб дитини.
- Щодня знаходьте час, щоб побути з дитиною наодинці.
- Дозволяйте дитині брати участь, у плануванні сімейного бюджету.
- Ніколи не сваріть дитину за невміння та помилки. Хваліть дитину за навчальну ініціативу.
- Вчіть дитину вільно спілкуватися з дорослими.
- Спонукайте дитину вчитися розв'язувати проблеми самостійно.
- Допомагайте дитині бути особистістю.
- Розвивайте в дитині позитивне сприйняття її здібностей.

- Довіряйте дитині, майте віру в її здоровий глузд.


СТРУКТУРА 2018-2019 Н.Р.
1триместр: 03.09 – 05.10
Перші осінні канікули: 06.10 -14.10

2 триместр: 16.10-16.11
Другі осінні канікули: 17.11 -25.11

3 триместр: 26.11- 28.12
Перші зимові канікули: 29.12 -13.01

4 триместр: 14.01 – 22.02
Другі зимові канікули: 23.02 03.03

5 триместр: 04.03 – 12.04
Весняні канікули: 13.04-21.04

6 триместр: 22.04 – 31.05
               Літні канікули 01.06 – 31.08

ПОДЯКА
ЩИРО ДЯКУЮ ЗА АКТИВНУ УЧАСТЬ У РЕМОНТІ КАБІНЕТУ №7:
Андрющенко Тетяні Володимирівні,
Асмоловій Ользі Юріївні,
Бондаренко Інні Миколаївні,
Ключенко Вікторії Миколаївні,
Корець Інні Сергіївні,
Маляренко Ользі Сергіївні, 
Мельник Катерині Олексіївні,
Шмідтгаль Ользі Геннадіївні.
      18.06.2018                              А.М. Котко


ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ДИТИНИ НА ВОДІ: ПОРАДИ БАТЬКАМ
БАГАТО БАТЬКІВ ВОДИТЬ ДІТЕЙ У БАСЕЙН АБО ВЧИТЬ ЇХ ПЛАВАТИ НА ВІДКРИТИХ ВОДОЙМАХ. ПРИ ЦЬОМУ ДУЖЕ ВАЖЛИВО ДОТРИМУВАТИСЯ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ НА ВОДІ. СТАТИСТИКА СВІДЧИТЬ, ЩО НЕБЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА НА ВОДІ Є ОСНОВНОЮ ПРИЧИНОЮ СМЕРТНОСТІ ДІТЕЙ ВІКОМ ВІД 1-ГО ДО 4-Х РОКІВ. І ТАКІ ВИПАДКИ ОСОБЛИВО ПОШИРЕНІ В ТЕПЛУ ПОРУ РОКУ.
ХОЧА БАТЬКИ ДОБРЕ РОЗУМІЮТЬ, ЩО ВМІННЯ ПЛАВАТИ Є ВАЖЛИВОЮ НАВИЧКОЮ ДЛЯ ДИТИНИ, ВОНИ МАЮТЬ ВЛАСНИЙ ПОГЛЯД НА ТЕ, У ЯКОМУ ВІЦІ ПОТРІБНО ПОЧИНАТИ ВЧИТИ ЇЇ ПЛАВАННЯ ТА ЯКІ МЕТОДИ ПРИ ЦЬОМУ ВИКОРИСТОВУВАТИ. НЕЗАЛЕЖНО ВІД РІЗНИХ ДУМОК ІЗ ЦЬОГО ПРИВОДУ, БАТЬКАМ ВАРТО ДОТРИМУВАТИСЯ ПЕВНИХ ПРАВИЛ, ЩОБ НЕ ПІДДАВАТИ ДИТИНУ НЕБЕЗПЕЦІ ПРИ НАВЧАННІ ПЛАВАННЯ. РОЗГЛЯНЬМО ЇХ ДОКЛАДНІШЕ.
1. РЕТЕЛЬНО ПІДГОТУЙТЕ ДИТИНУ ПЕРЕД ВХОДОМ У ВОДУ
ПРИВЧІТЬ ДИТИНУ ДО ТОГО, ЩОБ КОЖНОГО РАЗУ, ЗБИРАЮЧИСЬ ПЛАВАТИ, ВОНА ВІДПОВІДАЛЬНО СТАВИЛАСЯ ДО ВСІХ НЕОБХІДНИХ ПРОЦЕДУР: ОДЯГЛА ПЛАВКИ, НАНЕСЛА СОНЦЕЗАХИСНИЙ КРЕМ ТОЩО. ТАК ІЗ ЧАСОМ ДИТИНА ЗРОЗУМІЄ, ЩО НЕ МОЖНА ЗАХОДИТИ У ВОДУ, КОЛИ ЇЙ ЗАМАНЕТЬСЯ. ТАКОЖ ЦЕ ЗМЕНШИТЬ ІМОВІРНІСТЬ ТОГО, ЩО ДИТИНА ПОБІЖИТЬ КУПАТИСЯ БЕЗ ВАШОГО НАГЛЯДУ.
2. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ДИТИНІ САМОВІЛЬНО ЗАХОДИТИ У ВОДУ
ПОЯСНІТЬ ДИТИНІ, ЩО ПЕРШ НІЖ ІТИ КУПАТИСЯ, ВОНА ПОВИННА НЕ ТІЛЬКИ ПОВІДОМИТИ ВАС ПРО ЦЕ, А Й ПОЧУТИ ВАШ ДОЗВІЛ. ДОМОВТЕСЯ, ЯКА ВАША ФРАЗА ОЗНАЧАТИМЕ, ЩО ДИТИНА МОЖЕ ЙТИ КУПАТИСЯ – ЦЕ ДОПОМОЖЕ ВАМ УНИКНУТИ НЕПОРОЗУМІНЬ. ЯКЩО ВИ БУДЕТЕ ПОСЛІДОВНІ В ДОТРИМАННІ ЦЬОГО ПРАВИЛА, ДИТИНА УСВІДОМИТЬ, ЩО ЙТИ КУПАТИСЯ БЕЗ ДОЗВОЛУ НЕ МОЖНА.
3. НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ НАДУВНИХ МАТРАЦІВ ТА ІНШИХ ЗАСОБІВ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ДИТИНІ ТРИМАТИСЯ НА ВОДІ
РЯТУВАЛЬНІ ЖИЛЕТИ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ДИТИНА НЕ ПОТОНУЛА, І ЇХ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ НАДЯГАТИ НА ДИТИНУ, ЯКА КУПАЄТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ВОДОЙМАХ. ОДНАК НАДУВНІ МАТРАЦИ ТА ІНШІ ЗАСОБИ, ЯКІ ДИТИНА ТРИМАЄ В РУКАХ, ЩОБ ТРИМАТИСЯ НА ВОДІ, МОЖУТЬ НЕСПОДІВАНО ВИСЛИЗНУТИ В НЕЇ З РУК. ТАКІ ЗАСОБИ СТВОРЮЮТЬ У БАТЬКІВ І ДИТИНИ ІЛЮЗІЮ БЕЗПЕКИ, ТОМУ КРАЩЕ ЇХ НЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ. НАТОМІСТЬ ПРИВЧІТЬ ДИТИНУ НЕ ЗАПЛИВАТИ НА ГЛИБОКУ ВОДУ.
4. ДИТИНІ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАВЖДИ ПЛАВАТИ В ОКУЛЯРАХ
БАГАТО БАТЬКІВ КУПУЮТЬ ДІТЯМ ПЛАВАЛЬНІ ОКУЛЯРИ, АЛЕ ЦЕ ЗОВСІМ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО. НАВЧІТЬ ДИТИНУ ВІДКРИВАТИ ОЧІ ПІД ВОДОЮ. ТАКИМ ЧИНОМ, ЯКЩО ДИТИНА СПОТИКНЕТЬСЯ У ВОДІ АБО ВИПАДКОВО ЗАЙДЕ НА ГЛИБОКУ ВОДУ, ВОНА ЗМОЖЕ ВІДКРИТИ ПІД ВОДОЮ ОЧІ І СПОКІЙНО НАМАЦАТИ ДНО. ЦЕ ВБЕРЕЖЕ ДИТИНУ ВІД ПАНІКИ Й ДОПОМОЖЕ ЇЙ СПОКІЙНО ЗНАЙТИ БЕЗПЕЧНЕ МІСЦЕ.
5. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВАШИМ СТРАХАМ ПЕРЕШКОДЖАТИ ТОМУ, ЩОБ ДИТИНА ВЧИЛАСЯ ПЛАВАТИ
НЕ ПАНІКУЙТЕ, ЯКЩО РАПТОМ ВИ ПОБАЧИЛИ, ЯК ОБЛИЧЧЯ ДИТИНИ ЗНИКЛО ПІД ВОДОЮ, ОСКІЛЬКИ ВАШІ ЕМОЦІЇ ПЕРЕДАДУТЬСЯ ДИТИНІ. МАЛЕНЬКИХ ДІТЕЙ ПОТРІБНО НАВЧИТИ ЗАТРИМУВАТИ ДИХАННЯ Й ВИДИХАТИ ПІД ВОДОЮ. ЦЕ МОЖНА РОБИТИ, НАПРИКЛАД, КОЛИ ДИТИНА КУПАЄТЬСЯ У ВАННІ. ТАК ДИТИНА НЕ РОЗГУБИТЬСЯ, ЯКЩО З ГОЛОВОЮ ПОРИНЕ ПІД ВОДУ.
ЗРОЗУМІЛО, БАТЬКАМ ПОТРІБНО ПОСТІЙНО НАГЛЯДАТИ ЗА ДИТИНОЮ, ПОКИ ВОНА ПЕРЕБУВАЄ У ВОДІ. ОБИРАЙТЕ ДЛЯ КУПАННЯ ДИТИНИ БЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ, ПОЗНАЧЕНІ ЯК БЕЗПЕЧНА ЗОНА ДЛЯ КУПАННЯ ДІТЕЙ.

Нарешті, запишіть дитину в секцію плавання. Під керівництвом тренера вона швидко навчиться впевнено триматися на воді, і ви знатимете, що дитина в безпеці під час купання.

























    Призупинення освітнього процесу в закладах освіти міста продовжено до 13 лютого 2018 року включно.Заняття у закладі освіти відновлюються 14 лютого 2018 року.

                           До уваги батьків та учнів!


 Карантин
На виконання наказу управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради від 05.02.2018 року з 06 лютого 2018 року у закладах освіти м. Покров оголошено КАРАНТИН.
Про поновлення навчальних занять інформацію буде розміщено на сайті.



Шановні батьки, дорогі діти! 
Ось і настав довгоочікуваний Новий рік! Нехай збудуться Ваші бажання, здійсняться надії! Нехай осяють Ваш дім радість і щастя! Нехай Вашими друзями будуть успіх і везіння! Нехай Новий рік  стане символом благополуччя і достатку!
                                                         З повагою ваша вчителька
Шановні батьки!
Щиро вітаємо Вас із Днем Святого Миколая. Сердечно бажаємо Вам здоров’я, добра, радості та великої духовної благодаті. Щастя, добра та злагоди Вам і вашій родині!
Запрошуємо Вас на свято, яке відбудеться 19 грудня о 14.00
                   
12 грудня о 17.30 в кабінеті №7 відбудуться

 батьківські збори. 
                                                              З повагою Алла Миколаївна

ДИТИНА “ДЗЕРКАЛИТЬ” ПІД ЧАС ПИСЬМА

Найбільш точна і правильна відповідь – тому що в дитини дошкільного віку ще не сформований зрілий зв’язок між півкулями головного мозку. Для того, щоб зрозуміти про що мова, необхідно звернутися до нейрології. А саме до міжпівкульної асиметрії.
Ще зі школи нам відомий той факт, що права і ліва півкуля мозку у людини мають різні функції, вони керують різними видами діяльності. Від того, яка з півкуль найбільш розвинена у людини (в силу вроджених чи набутих властивостей), залежить її індивідуальність, особливості її сприйняття.
 Ліва півкуля
·                     мова
·                     логіка
·                     абстрактне (поняття)
·                     здатність до аналізу, деталізація
·                     вибудовування алгоритмів
·                     оперування фактами, деталями, символами
Права півкуля
·                     інтонаційна виразність
·                     образне сприйняття
·                     творчі можливості
·                     інтуїція
·                     здатність до адаптації
Вважається, що на момент народження права півкуля мозку дитини більша порівняно з лівою

 Права півкуля розвивається і дозріває швидше, і тому в ранній період розвитку її роль у здійсненні психологічного функціонування є більш значною, порівняно з лівою. Справді, малюкам характерна мимовільність, низька усвідомленість поведінки, емоційність, безпосередність, цілісність і образність сприйняття. Суттєві зміни в міжпівкульній взаємодії відзначаються приблизно в 6-7 років, тобто якраз перед початком навчання у школі.
Зі збільшенням активності лівої півкулі з’являються складні поняття, розвивається абстрактне мислення, вміння рахувати й писати. Діти, у яких довше залишається правопівкульна спеціалізація гірше пишуть, пропускають літери, не дописують слова, їм важко дається таблиця множення, і такі діти часто дзеркалять в письмі.
Нормальна психічна діяльність передбачає спільну роботу обох півкуль головного мозку. Тобто між півкулями повинні сформуватися стійкі нейронні зв’язки, що передають інформацію. Це складний і поетапний процес. У дошкільника ці зв’язки ще дуже тонкі. Їх не можна перевантажувати (раннє читання і письмо, математика), але їм можна допомогти розвинутися.
Таким чином, дитинка приходить у цей світ спочатку “правопівкульною”, у міру дорослішання ліва півкуля теж починає розвиватися, утворюючи зв’язок з правою півкулею. Ці зв’язки спочатку дуже слабкі, це позначається на таких уміннях малюка, як письмо, читання, рахунок, симетричні рухи руками або ногами … Через ці слабкі зв’язки багато малюків (якщо вони ще й лівші) дзеркалять букви і цифри в письмі.
Якщо ви помітили таке у вашої дитини, не панікуйте. Все нормально. Просто постійно спокійно вказуйте на помилки, просіть виправити. Крім того, допоможіть розвинути і зміцнити міжпівкульні зв’язки. Для цього існують різні вправи. Робіть їх разом з дитиною по кілька разів на день. Просто так, або як фізкультхвилинки під час заняття з малюком.
Ольга Крамаревич

 8 ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ
 МІЖПІВКУЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма.
Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку.
Вправи рекомендують поступово ускладнювати:
·                     прискорювати темп
·                     виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю)
·                     підключати рухи очей і язика до рухів рук
·                     підключати дихальні вправи і метод візуалізації.

“Вушка”

Ціль: Енергетизація мозку.

Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину.

 “Ліхтарики”
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії (мозолистого тіла), довільності і самоконтролю.
Покласти кисті на стіл. Одна – стиснута в кулак, інша лежить на столі долонею. Одночасно змінювати положення рук (якщо права в кулаці, а ліва – долоня, то змінити на: права – долоня, ліва – кулак і так далі)

 “Дзеркальне малювання”
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю. На аркуші чистого паперу, взявши в обидві руки олівці або фломастери, пропонуємо дитині малювати одночасно обома руками дзеркально симетричні малюнки, літери, цифри. Рекомендується при виконанні цього завдання використовувати музику.

Малюнки для дзеркального малювання двома руками.
 “Кільце”
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Піднімаємо вгору обидві долоні і починаємо перебирати пальці на обох руках, поєднуючи в кільце з великим пальцем по черзі вказівний, середній, безіменний та ін. Виконується спочатку правою рукою, потім лівою, потім обома. Ведучий змінює темп виконання, то прискорюючи, то сповільнюючи його.

 “Кулак – ребро – долоня”
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.

Ведучий показує дитині три положення долоні на столі, які послідовно змінюють один одного: розкрита долоня на столі, долоня, стиснута в кулак, долоня ребром на столі. Спочатку вправа виконується разом з ведучим:

а) долонею правої руки;

б) долонею лівої руки;

в) обома долонями одночасно.

При цьому міняємо темп виконання, то, прискорюючи, то, сповільнюючи його. Потім дитина виконує вправу самостійно.

 “Вухо – ніс”
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».

“Перехресні рухи”

Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.

Виконуйте перехресні координовані рухи одночасно правою рукою і лівою ногою (вперед, в сторони, назад). Потім зробіть те ж лівою рукою і правою ногою.

“Горизонтальна вісімка”

Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.

Намалюйте в повітрі в горизонтальній площині цифру вісім три рази спочатку однією рукою, потім іншою, потім обома руками одночасно.



9 листопада о 17.30 в кабінеті №7 відбудуться

 батьківські збори. 

                                                                             Алла Миколаївна

Зі святом Вас!


ОСІННІ КАНІКУЛИ ТРИВАТИМУТЬ 2 ТИЖНІ: 

З 17.10 ПО 29.10.

В ШКОЛУ - 30.10.2017 Р.


03 жовтня о 17.30 в кабінеті №7 відбудуться

 батьківські збори. Явка батьків обов'язкова.

                                                                              Ваша вчителька
В ШКОЛІ ТРИВАЄ ЗБІР МАКУЛАТУРИ!

ДЯКУЮ НАЙАКТИВНІШИМ УЧАСНИКАМ АКЦІЇ:


ОГОЛОШЕННЯ ! ! !

30 ВЕРЕСНЯ - ДЕНЬ СЕЛИЩА РУДНиК.

27 вересня -- ДЕНЬ ТУРИСТА.
Тож, запрошуємо всіх батьків відпочити разом у тісному колі шкільної родини, відчути себе мандрівниками та скуштувати страви туристів.
21 вересня о 17.00 відбудеться батьківська конференція

         Про проект «Інтелект України»

Похожее изображение
Сутність проекту «Інтелект України» полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, передусімнеобхідних навичок 
роботи з інформацієюаналізугнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінкирозвитку пізнавальних процесів,
 якостей особистості школяра.

 Він поєднує всі сучасні методи, форми і прийоми навчання на уроці.  Створений для розвитку інтелектуальних здібностей сучасної дитини , посилення  інтересу до навчання,розвитку пізнавальних процесів: сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі .

12 вересня о 18.00 в кабінеті №7 відбудуться

 батьківські збори. Явка батьків обов'язкова.

                                                                             Ваша вчителька  

НАСТАНОВИ БАТЬКАМ
 1. Я люблю дитину.
*                Щоденно знаходжу час поспілкуватися з дитиною: запитую про настрій, що цікавого трапилося з нею; спокійно обговорюю шляхи покращення успіхів у школі, а не сварю за оцінки.
*                Я вмію висловити свою любов до дитини й вірю в неї. Щодня використовую декілька «чарівних» фраз: « Я люблю тебе!»,
« Мені цікаво тебе слухати!», « Ти зможеш це зробити!», «Я пишаюся тобою!», «Вибач мені!», « Будь відповідальною!».
2. Моя дитина для мене – Особистість, а не моя власність.
*                Я поважаю дитину й завжди виявляю свою повагу до неї: обговорюю з дитиною свої вимоги, враховую її думку, аргументую свою позицію, висловлюю прохання.
*                Я ніколи не застосовую фізичних покарань до дитини.
*                Я спілкуюся позитивно: ніколи не принижую дитину, не говорю образливих слів, не кричу на неї, не показую  роздратування.
3. Я допомагаю дитині вирости успішною та щасливою людиною.
*                Я навчаю дитину позитивно ставитися до себе, рідних, інших людей; створювати атмосферу радості , добра; турбуватися про людей; уміти виражати свої емоції. Показую в цьому приклад.
*                 Я формую в дитині здатність до відповідальної  автономної дії.
     По-перше, культивую в дитині прагнення та звичку навчатися.
    По-друге, обов’язково даю дитині посильні доручення по дому.
    ПАМЯТАЮ, що маю бути терплячим/ терплячою, оскільки звичка в дорослої           людини формується впродовж місяця, а в дитини цей термін подовжується.
  4. Я ставлюся з повагою до вчителів і школи та виховую в дитині позитивне ставлення до них.

             Шановні батьки!


Від усього серця вітаю Вас з Днем знань! Бажаю Вам міцного здоров'я,
терпіння, життєвої мудрості.

З повагою Алла Миколаївна

Немає коментарів:

Дописати коментар